riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.378 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Onze hond Vince doet het voortreffelijk op de brokken van Riverwood. Toen een levering door een verkeerde actie van de bezorger fout ging, moesten we even andere brokken kopen bij een plaatselijke winkel. Resultaat: grote hopen poep, heel veel drinken en al snel weer honger. Dankzij de voortreffelijk service van Riverwood hadden we snel weer de goede brokken én een blije hond. Kortom: zowel de brokken als de service van Riverwood zijn perfect. Joke en Jan Hoek, Raamsdonksveer.

4 jun 2024
Ja de honden vinden het lekker, maar onze jacq Russel poept veel dunner, dus helaas gaan wij weer terug naar in balance.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

28 aug 2024
We zijn net een week bezich met brokken en natvoer hypoallergeen Tot op heden reageert onze Franse bulldog er goed op Maar het is nog lastig om een duidelijk cijfer er aan te geven De volgende bestelling is aankomende Denk dat je na een goede maand gebruik meer duidelijk heb Grt Nero & Morris , 🐾🐾🐾🐾 Oja en onze baasjes
30 aug 2024

Webshop vol liefde voor hond en kat

Mooie en zeer overzichtelijke webshop, waar je heel makkelijk een bestelling kan plaatsen. De blog is zeker een meerwaarde. Heerlijk dat je de bestelling kan opvolgen met een tracknummer. Het bestelde zit stevig en prachtig verpakt in een doos. Er zit zelfs een bedankkaartje bij.
JK
J K.
Nisse
29 aug 2024

Onze Maine coon vind het heerlijk

Onze maine coon vind de brokken en het blikvoer heerlijk! Ik koop de brokken speciaal voor dit ras maar ook de brokken voor langharige katten. Hij is meer een vis liefhebber dus zodoende kan ik wat afwisselen. Hij is energiek en heeft een mooie vacht dus wij zijn content!
22 aug 2024
Snelle service ook via mail. Super voer. Ons poedeltje van 12 had heel veel darm problemen. Nu met dit voer, droog en nat gemengd, gaat het super met hem. Zou wel fijn zijn met vakantie e.d. als er ook 200gr blikjes zouden zijn !!!!!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
22 aug 2024
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en service, Monica. Bedankt ook voor je feedback en je mooie review!

Ze vinden het heerlijk!!

Proefpakket besteld, snel in huis. Het doel was 1 kat met huidproblemen te helpen. Nu moet ik de rest van de katten bij haar en het eten weg te houden. Vechten om de restjes. Zegt genoeg lijkt me.
24 aug 2024

Super pakket.

Wat mij opviel was de hoeveelheid echt geweldig. Mooi en goed verpakt. Echt complimenten. Ben nu met voer bezig en de snacks zijn echt te gek. Markies en broer gelukkig gemaakt.
2 sep 2024
Er zitten geen toegevoegde producten bij zoals granen. Het 100% dierlijk. De hond vindt het lekker en hij krijgt er geen diarree van. De zakjes zijn wel prijzig.
Vlotte verzending. Korting bij de eerste levering. Kat vindt de treats met lam niet lekker, die met hert wel. Het blikvoer wordt de kat érg enthousiast van.
24 aug 2024

Top kattenbakvulling

Echt superblij met deze kattenbakvulling.Helaas wel erg prijzig,zou graag een grotere voordeligere verpakking willen zien of een meerstuks aanbieding.
1 sep 2024
Vaker besteld en altijd netjes verzorgd. Ook als er vragen zijn wordt er netjes en snel gereageerd. Onze hondjes gaan goed op dit product.

Wij blij en onze oude poes ook!

Echt zo blij dat ik Riverwoord heb gevonden. En nog belangrijker is dat onze oude dame van bijna 17 jaar weer smakelijk eet.
27 aug 2024
Telefonisch vriendelijk te woord gestaan en makkelijk en snel kunnen bestellen. Volgende dag geleverd.
22 aug 2024
De hond vind het zeer lekker en de brokjes zijn voor mijn senior een goede maat
30 aug 2024
Onze poesjes vinden het heel lekker en heel snelle levering waarvoor dank!
Snelle levering en onze mop eet jullie voer graag en geen abonnement
JW
JMC W.
Rijswijk
23 aug 2024
Topvoeding voor mijn hond. Levertijd ook prima en zeer goed verpakt.
31 aug 2024
Goede voeding mijn hond kreeg geen diarree en hij vind het Ekker
Produkten van hoge kwaliteit. Mijn poezen zijn er dol van.
PD
Peter D.
Ekeren
Mijn hond Lizzy (Rottweiler van 4j.) is er gek van ...
Het voer is goed voor mijn honden en ze eten het graag